Betingelser

Ronberg v/Hanne Rønberg Pedersen
CVR-nr. 27773052
Skyttehusgade 34A, 3, sal
info@gladisolen.dk
tlf 27 110 117

Betaling
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Konto oplysninger ved Bankoverførsel:
Indbetaling på bankkonto 5398 0000243291
IBAN: DK7253980000243291
Swiftadresse ALBADKKK

Alle priser i gladisolen - på web-adressen http://www.gladisolen.dk er inkl. moms. Priserne er dagspris.

Levering
Leveringstiden er i henhold til PostNords generelle retningslinjer normalvis indenfor 1-2 dage, dog ingen garanti herfor.
1-2 dage efter bestilling sendes pakken. Kan dette ikke overholdes kontakter vi dig. Hvis du har betalt for en vare og ikke fået den leveret til tiden, bedes du kontakte os så vi kan finde ud af, om der er sket en fejl og om pakken skal efterlyses hos Post Nord.  

Fragt MyCollect 29 kr.
Fragt MyHome 39 kr.
Leverings tid 1-2 dage. 

 

Fortrydelsesret

Ved køb hos GladiSolen.dk har du i følge forbrugeraftaleloven kapitel fire altid 14 dages fuld returret. Dog, har vi udvidet denne service, så ved køb hos GladiSolen har man altid 30 dages fuld returret. Du er derfor altid velkommen til at levere produktet tilbage, såfremt det ikke levede op til dine forventninger.  

Returretten forudsætter, at varen tilbageleveres i samme stand og mængde som ved dennes modtagelse inkl. original produkt-emballage. Du har lov til at prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, for at fastslå varens art, egenskab og funktion, men den må ikke være taget i brug. 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Hvis du vil returnere en vare, kan du sende den retur til vores adresse:
Gladisolen.dk
Stormgade 9 kld

7100 Vejle

Vedlæg en kopi af ordrebekræftelsen samt udfyld standardfortrydelsesformularen..

Du betaler selv for evt. omkostninger ved returforsendelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og du kan ikke fortryde ved at nægte modtagelse af varen.
Når vi har modtaget returpakken og har konstateret, at den lever op til kravene for tilbagelevering, krediteres din konto købssummen inden for 7 hverdage.   


Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 30 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikkker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Hvis du ikke henter din pakke, tillader vi os at debitere din konto for samtlige fragtudgifter, når pakken kommer retur.
Du kan efter aftale aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Vi gennemfører tilbagebetalingen med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du har bedt om andet. Tilbagebetalingen sker sendest 7 dage efter vi har modtaget returvaren.

 

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
 
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Gladisolen.dk

Stormgade 9 kld.
7100 Vejle
 
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. 
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Forsendelse foregår via PostNord.
 
Personoplysningerne registreres hos gladisolen.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Såfremt du har oprettet login eller sagt ja til nyhedsbrev, skal du selv bede om at disse oplysninger slettes. 
Den dataansvarlige på www.gladisolen.dk er teknisk ansvarlig Leo Pedersen, Ronberg v/Hanne Ronberg Pedersen.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
  
Som registreret hos gladisolen.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@gladisolen.dk.

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 12.12-2018

header p { font-size: 10px }